10/04/2008

EuroGeta

Estou chorando, estou fodido,estou enfadado co mundo e coa historia, estou enfadado co fútbol,anóxame , en fin, todo.
Non era o meu equipo, e foino. Nunca fun o seu siareiro e , sen embargo,funo.
O Getafe caeu coa gloria que tan só otorga o fútbol, ningún outro deporte outorga tanta gloria e á vez tanto instantáneo olvido.
Cando un equipo pequeno está a punto de mallar a un grande soen ocurrir estas cousas. Un balón que estúpido rosma por escapar do porteiro, un árbitro que che amputa un xogador, unha falta no borde do área.... o gol, o gol...... o puto gol....... ese puto gol de merda, ese gol que pón a posteridade dunha agónica victoria tan lonxe.
Pero qué partido, qué orgullo, qué equipo.
Alguén cree que gañou o Bayern?, eu non.


VICTORIA!!!

Nenhum comentário:

Xan Tomei

Xan Tomei
Tras de escoitar "Néboa Infinda" de Brath